Семінар-практикум з проблеми "Система роботи з учнями,що мають низьку мотивацію до навчання, через використання навчальних ігор" проводила вчитель вищої кваліфікаційної категорії,вчитель-методист Кіселик Галина Омелянівна.На семінарі у роботі з педагогами використовувались ігрові та інтерактивні технології навчання. З доповіддю виступила вчитель початкових класів Ваник Зоряна Петрівна. Актуальність проблеми,яку розглядали педагоги, зумовлюється державними вимогами реформування освіти в Україні, які спрямовані на становлення особистості учня, розвиток його здібностей і обдарувань. Зростаючі вимоги до змісту й організації навчання та виховання потребують впровадження нових ефективних педагогічних підходів.
11 листопада 2016 р.
Семінар-практикум вчителів початкових класів
10 листопада 2016 року Сокальська спеціалізована школа І-ІІІст.№3 радо зустрічала педагогів початкових класів Сокальського району.
Семінар-практикум з проблеми "Система роботи з учнями,що мають низьку мотивацію до навчання, через використання навчальних ігор" проводила вчитель вищої кваліфікаційної категорії,вчитель-методист Кіселик Галина Омелянівна.На семінарі у роботі з педагогами використовувались ігрові та інтерактивні технології навчання. З доповіддю виступила вчитель початкових класів Ваник Зоряна Петрівна. Актуальність проблеми,яку розглядали педагоги, зумовлюється державними вимогами реформування освіти в Україні, які спрямовані на становлення особистості учня, розвиток його здібностей і обдарувань. Зростаючі вимоги до змісту й організації навчання та виховання потребують впровадження нових ефективних педагогічних підходів.
Семінар-практикум з проблеми "Система роботи з учнями,що мають низьку мотивацію до навчання, через використання навчальних ігор" проводила вчитель вищої кваліфікаційної категорії,вчитель-методист Кіселик Галина Омелянівна.На семінарі у роботі з педагогами використовувались ігрові та інтерактивні технології навчання. З доповіддю виступила вчитель початкових класів Ваник Зоряна Петрівна. Актуальність проблеми,яку розглядали педагоги, зумовлюється державними вимогами реформування освіти в Україні, які спрямовані на становлення особистості учня, розвиток його здібностей і обдарувань. Зростаючі вимоги до змісту й організації навчання та виховання потребують впровадження нових ефективних педагогічних підходів.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар